Laatste 2 weekjes! - Reisverslag uit Antigua, Guatemala van sharon eerbeek - WaarBenJij.nu Laatste 2 weekjes! - Reisverslag uit Antigua, Guatemala van sharon eerbeek - WaarBenJij.nu

Laatste 2 weekjes!

Door: Sharon Eerbeek

Blijf op de hoogte en volg sharon

04 Januari 2014 | Guatemala, Antigua

Hallo allemaal!

Gelukkig nieuwjaar!

Afgelopen week weer veel achter de balie gewerkt. Ook een aantal keer boodschappen gedaan voor happy hour. Alleen deze keer ging dat niet helemaal goed... De boodschappen had ik gedaan en ik liep terug naar OX, de straten hier zijn anders als in Nederland, de straten hier zijn gemaakt van stenen en er zijn een heleboel gaten. Ik liep met een grote doos met boodschappen op straat en kon dus niet kijken waar ik liep... dus ik verzwikte mijn enkel.....!

De eerste 2 dagen had ik er een beetje last van en met nieuwjaar heb er te veel mee gelopen denk ik. Toen ik terug naar huis ging na het feesten kon ik amper lopen en was mijn enkel ongeveer 3 keer zo dik als normaal. Nu is die nog steeds veel te dik dus ik ga morgen naar het ziekenhuis om foto's te laten maken! Hopelijk is het niet te erg!

Dit was mijn eerste oud en nieuw in een ander land. Oud en nieuw hier in Antigua is echt super. Iedereen is buiten op straat, er zijn een heel veel verschillende optredens, muziek en dans, en natuurlijk zoals iedere dag vuurwerk! Maar dan wel 100 x zoveel. je weet gewoon niet waar je moet kijken omdat het overal super mooi is.

Het was een super avond (op mijn enkel na)!

De tijd gaat echt heel erg snel, nog maar twee weekjes te gaan.
Hopelijk krijg ik nog wat vrije dagen om wat souvenirs te kopen en wat van de stad te zien.

Maria is nu ook weer aan het werk, zij is samen met Victor manager van OX. Ze had 2 maanden geleden een baby gekregen waardoor ze er de afgelopen tijd niet was. gelukkig is ze er nu weer en gaan er hopelijk wat dingen veranderen. Maria is precies het tegenovergestelde van Victor. Ze is heel aardig en heel begaan met de vrijwilligers en medewerkers en ze wil heel graag dat iedereen wat vrije tijd heeft door ochtend en middag diensten te draaien en mensen vrije dagen te geven. Dus... ik hoop op wat vrije dagen.

Fijn weekend allemaal.

Kusjes van mij! xxxx



  • 04 Januari 2014 - 12:41

    Astrid Eerbeek :

    Hej lieverd,

    Leuk weer een verslag! Ben benieuwd hoe het bij de dokter afloopt. Hopelijk valt het mee. En fijn dat Maria er nu ook is, misschien kans om je stage nog een boost te geven, maar zeker ook de mogelijkheid om nog een beetje van dat mooie land te kunnen zien. Het is nu echt aftellen, al met zijn 10 weken zo voorbij. Maak er nog veel moois van, wij kijken er intussen stiekem naar uit je weer eens te kunnen knuffelen. Liefs, mama xxx

  • 06 Januari 2014 - 09:56

    Kelly:

    Leuk om allemaal te horen Shar. Wel echt balen van je enkel hopelijk is het snel over. Gelukkig heb je het naar je zin. Nog paar dagen en dan weer terug naar Nederland. Geniet er nog van en tot snel meid. Wil je verhalen en foto's snel een keertje zien, we gaan snel iets leuks doen.

    Xx Kelly

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Guatemala, Antigua

sharon

Actief sinds 13 Nov. 2013
Verslag gelezen: 192
Totaal aantal bezoekers 8787

Voorgaande reizen:

18 April 2014 - 20 Juni 2014

Stage in Gran Canaria

11 November 2013 - 17 Januari 2014

Stage in Guatemala

Landen bezocht: