First week - Reisverslag uit Playa del Ingles, Spanje van sharon eerbeek - WaarBenJij.nu First week - Reisverslag uit Playa del Ingles, Spanje van sharon eerbeek - WaarBenJij.nu

First week

Door: Sharon Eerbeek

Blijf op de hoogte en volg sharon

28 April 2014 | Spanje, Playa del Ingles

Hallo allemaal,

Zo, het eerste weekje zit er week op. Mijn vlucht vorige week is gelukkig zonder problemen verlopen. Voordat ik vertrok thuis, wist ik al dat Kevin mijn stage begeleider mij niet kon ophalen van het vliegveld en dat ik met de bus moest komen. Toe ik na ongeveer 20 minuten in de bus aangekomen was in Playa del ingles, hebben Kevin en Joey (mijn huisgenoten) me opgepikt en zijn we naar ons appartement gegaan. Voor hen was dit ook helemaal nieuw, omdat ze de dag ervoor verhuisd waren. Dan heb ik ook nog een 3e huisgenoot genaamd Walter.

Het eerste weekend was ik nog lekker vrij en maandag was mijn eerste dag, ik moest de eerste dag werken bij het strandhuis. Het bedrijf heeft een , waar alle materialen staan, waar de administratie gedaan word en waar mensen binnen komen lopen om cursussen de boeken of materialen te kopen/huren, dan hebben ze nog het strandhuis waar mensen materialen kunnen huren en surflessen kunnen meedoen.

Dinsdag was mijn eerst keer op een surfplank. Het surfen is er leuk maar ook wel lastig, vooral het opstaan... dus dat word oefenen, oefenen en nog meer oefenen.

Donderdag en vrijdag heb ik in de shop moeten staan. Dat was best lastig omdat er nog niks uitgelegd was door de eigenaar van het bedrijf, die ook meteen weer weg moest. Later in de week heb ik nog met Kevin in de shop gestaan en hij heeft me een aantal belangrijke dingen uitgelegd voor de volgende keer.

In het weekend zou ik vrij zijn en zou ik zaterdag meedoen met een surfles bij het strand. Daar aangekomen kreeg ik van de baas te horen dat ik toch moest werken omdat er iemand niet was. Dit was geen probleem, wel jammer dat ik niet met de les mee heb kunnen doen.

Gisteren (zondag) ben ik met Kevin en 2 andere surfers mee geweest met een surftrip naar het noorden van het eiland. Omdat de golven daar heel anders zijn, was het niet zo veilig dat ik zou gaan surfen, du heb ik lekker op het strand gelegen en wat filmpjes en foto's gemaakt.

Doordat ik zaterdag moest werken was ik vandaag lekker vrij en ben ik lekker op het strand van playa del ingles gaan liggen! Een heerlijk rustig dagje dus! Nu nog een lekker rustig avondje en morgen weer werken, waar weet ik nog niet, maar heb er weer zin in!

Groetjes uit het zonnige en warme Gran Canaria en geniet van jullie vakantie!

xxxxxx sharon

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

sharon

Actief sinds 13 Nov. 2013
Verslag gelezen: 199
Totaal aantal bezoekers 8780

Voorgaande reizen:

18 April 2014 - 20 Juni 2014

Stage in Gran Canaria

11 November 2013 - 17 Januari 2014

Stage in Guatemala

Landen bezocht: