Alweer de laatste 2 weken! - Reisverslag uit Playa del Ingles, Spanje van sharon eerbeek - WaarBenJij.nu Alweer de laatste 2 weken! - Reisverslag uit Playa del Ingles, Spanje van sharon eerbeek - WaarBenJij.nu

Alweer de laatste 2 weken!

Door: Sharon Eerbeek

Blijf op de hoogte en volg sharon

09 Juni 2014 | Spanje, Playa del Ingles

Hallo allemaal,

De laatste 2 weekjes zijn alweer ingegaan! De tijd gaat zoals altijd heel erg snel als je het naar je zin hebt. Is gelukkig wel een goed teken maar vind het wel jammer om alweer bijna na huis te gaan!
Lekker aan het genieten van het weer, aangezien het weer niet zo goed is als in het begin. Het is namelijk in de middag steeds bewolkt, maar nog steeds lekker warm.

Doordat ik al over mijn stage uren heen zit, hoef ik ook wat minder te werken en heb ik wat meer vrij! lekker op het strand liggen, over de boulevard lopen en wat eten! Ik wil nog wel een keer na Las Palmas om om een beetje te shoppen (terwijl heel mijn tas al vol zat, toen ik hier aankwam! dus heel veel kan ik niet kopen) en om nog wat van het eiland te zien.

Afgelopen paar dagen lekker 3 seizoenen van game of thrones gekeken! Nu nog het 4e seizoen! Best verslavend als je eenmaal aan het kijken bent!

Ik heb op facebook gezien dat jullie ook heerlijk weer hebben in Nederland, dus geniet er maar lekker van! En maar hopen dat het goed blijft! (Zodat ik niet meteen mijn kleur ga verliezen als ik een weekjes terug ben in Nederland).

Kusjes uit Gran Canaria!

xxxxxxxxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

sharon

Actief sinds 13 Nov. 2013
Verslag gelezen: 182
Totaal aantal bezoekers 8778

Voorgaande reizen:

18 April 2014 - 20 Juni 2014

Stage in Gran Canaria

11 November 2013 - 17 Januari 2014

Stage in Guatemala

Landen bezocht: