Eindelijk wat vrije tijd! - Reisverslag uit Antigua, Guatemala van sharon eerbeek - WaarBenJij.nu Eindelijk wat vrije tijd! - Reisverslag uit Antigua, Guatemala van sharon eerbeek - WaarBenJij.nu

Eindelijk wat vrije tijd!

Door: Sharon Eerbeek

Blijf op de hoogte en volg sharon

10 Januari 2014 | Guatemala, Antigua

Hallo allemaal!

Afgelopen zaterdag naar de dokter geweest om foto's van mijn enkel te laten maken! Het duurde eventjes, maar gelukkig niks gebroken, ik heb er nog altijd een beetje last van maar hij is niet meer gezwollen!

Nog een weekje te gaan en dan zit het er alweer op. Ik heb het erg naar mijn zin gehad hier in Antigua, ik heb leuke mensen leren kennen, het weer is heerlijk en de stad is prachtig (alhoewel ik er nog niet echt heel veel van heb kunnen zien)! Nog steeds vindt ik het erg jammer dat het allemaal wat anders is gelopen als wat afgesproken was van te voren, maar daar is niks meer aan te doen. Ik ben aan de ene kant dus ook wel blij om weer naar huis te gaan, omdat ik het werk achter de balie niet echt leuk vind, maar het liefst zou ik toch nog wel even willen blijven om nog wat meer te kunnen zien van dit prachtige land!

Nu Maria (manager samen met Victor) terug aan het werk is zijn er gelukkig een aantal dingen veranderd. Maria was er niet omdat ze een aantal weken geleden een baby had gekregen!
Nu ze terug is, werken we met ochtend en middag diensten, dus was vanochtend eindelijk een keertje vrij! Ik wilde een beetje uitslapen maar werd toch om 6:45 wakker, waarschijnlijk omdat ik al 9 weken lang iedere dag vroeg moet opstaan.

Dus toen ben ik toch maar mijn bed uitgegaan om te ontbijten en daarna ben ik een beetje door de stad gaan lopen, niet dat er veel te doen was omdat bijna alles nog gesloten was. uiteindelijk om half 10 een spa binnen gelopen en mezelf getrakteerd op een heerlijk relax ochtendje met een full body massage, gezichtsbehandeling , manicure en pedicure! wat bij elkaar maar 60 euro was.

Daarna snel gedoucht en gegeten en toen weer aan het werk. Het was erg rustig op het werk vandaag dus heb niet heel veel meer kunnen doen dan zitten, muziek luisteren en wachten!

Net nog even lekker zitten praten met mijn lieve vriendin Libny (het Guatemalteekse meisje dat ook bij mijn familie woont) en zaterdag gaan we lekker shoppen in Guatemala-City aangezien ik zaterdag en zondag vrij heb gekregen van Maria! Zondag gaan we lekker heel de dag rondlopen in Antigua en ga ik eindelijk wat foto's maken van de stad waar ik uiteindelijk 10 weken heb gewoond!

Morgen ochtend ook lekker de ochtend vrij, hopen dat ik nu wel iets langer kan uitslapen. En dan volgende week maandag tot donderdag iedere dag nog een half dagje werken, of de ochtend of de middag! en dan zit het er op!! Dan vertrek ik donderdag middag naar Guatemala-city om daar de nacht door te brengen omdat mijn vliegtuig om 7:05 vertrekt. Guatemala-city - Houston - Washington DC - Brussel, dus dat word weer een lange reis terug naar huis. Ik kom zaterdag ochtend rond een uur of 7 aan op Brussel airport. Dat gaat waarschijnlijk een jetlag worden....

Ik moet nog wel een nieuwe backpack kopen om al mijn spullen mee naar huis te krijgen. haha! Dus daar ga ik dit weekend ook naar opzoek!

Alvast een fijn weekend gewenst vanuit Antigua, ik ga in ieder geval genieten van mijn weekend! :)

Kusjes van mij!

xxxx

  • 10 Januari 2014 - 08:57

    Kelly:

    Gelukkig is het nu een stuk leuker shar. We zien je snel weer en geniet van je vrije dagen haha. Ik ben benieuwd naar je foto's hahaha. tot snel en succes nog!! xxx

  • 10 Januari 2014 - 09:29

    Anique:

    Succes met de laatste loodjes :)

  • 16 Januari 2014 - 17:48

    Ruud Van Rens:

    Goeie terugreis!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Guatemala, Antigua

sharon

Actief sinds 13 Nov. 2013
Verslag gelezen: 188
Totaal aantal bezoekers 8799

Voorgaande reizen:

18 April 2014 - 20 Juni 2014

Stage in Gran Canaria

11 November 2013 - 17 Januari 2014

Stage in Guatemala

Landen bezocht: