Back in Holland! - Reisverslag uit Antigua, Guatemala van sharon eerbeek - WaarBenJij.nu Back in Holland! - Reisverslag uit Antigua, Guatemala van sharon eerbeek - WaarBenJij.nu

Back in Holland!

Door: Sharon Eerbeek

Blijf op de hoogte en volg sharon

24 Januari 2014 | Guatemala, Antigua

Hallo!

Ik ben een beetje laat want ben alweer een weekje terug in Nederland. Maar alsnog even een verhaaltje over mijn laatste week en terugreis.

In mijn laatste week ben ik wat vaker wezen uiteten, steeds als afscheid dinner met andere mensen die ik niet meer zou zien!
Woensdag avond had Jude een afscheidsdinner/feestje gegeven. Ze had heerlijke nachos en mojitos gemaakt en ongeveer iedereen die bij OX werkte was gekomen behalve Victor.

Het was een super leuke en gezellige avond. Op donderdag ben ik begonnen met mijn tassen inpakken, wat een drama altijd! Ik had gereserveerd bij een hostel in Guatemala City om daar de nacht door te brengen aangezien mijn vliegtuig om 7:05 vertrok en ik er rond 5 uur moest zijn.

Ik had daarvoor een shuttle geboekt om 18:30, dus ik stand buiten te wachten, te wachten en te wachten, uiteindelijk was de shuttle er om 19:45. Aangekomen bij de hostel eigenlijk meteen gaan slapen. de volgende dag om 4 uur opgestaan en met de shuttle naar het vliegveld, tassen ingecheckt en gaan wachten bij de gate. We mochten op tijd het vliegtuig in maar om 8 uur nog niet opgestegen, toen ineens een oproep dat we het vliegtuig weer uit moesten omdat er iets kapot was wat gemaakt moest worden en een uur zou duren. Ik geloof dat we rond 9:30 uiteindelijk opgestegen zijn.

De vlucht ging goed, maar ik zat hem wel een beetje te knijpen dat ik mijn vliegtuig in Houston zou gaan missen. Aangekomen in Houston duurde het natuurlijk ook weer allemaal heel lang en moest mijn tas ook nog opnieuw inchecken, daarna ongeveer 1 kilometer door het vliegveld gelopen om bij de gate te komen! aangekomen bij de gate was het vliegtuig al gesloten, gelukkig had de man er alles aan gedaan zodat ik nog naar binnen kon!

In Washington moest ik ook weer haasten naar de gate om mijn vliegtuig te halen. gelukkig was ik hier wel op tijd. Ook de vlucht van Washington naar Brussel is goed gegaan maar duurde wel heeel lang.

Aangekomen in Brussel stond ik heel lang te wachten op mijn bagage maar die kwam maar niet, dus ben ik na de balie gegaan om te vragen waar ze bleven, uiteindelijk 1 tas gekregen maar de andere lag nog lekker in Houston.... Papa, mama en Jessica stonden al anderhalf uur op me te wachten! Nog even snel iets gegeten op het vliegveld en toen lekker naar huis gereden.

Mijn tas is zondag thuis afgeleverd met al mijn spullen er nog in!
-----
Nu een weekje thuis en alweer naar school geweest. Ik heb wel een beetje last van een jetlag, vooral mijn lichaam heeft het er moeilijk mee.
Mentaal weet ik dat het de nederlandse tijd is maar als ik moet opstaan ben ik echt super moe, als ik wil slapen kan ik niet slapen en als ik thuis kom van school ben ik helemaal kapot en val ik in slaap op de bank.

Gelukkig wordt het allemaal wel wat minder!

IK heb een hele leuke tijd gehad in Guatemala en wil zeker nog een keer terug gaan om meer van het land te zien, omdat ik nu niet heel veel tijd heb gehad om er iets van te zien. Nog altijd vindt ik het erg jammer dat ik niet veel activiteiten heb mogen doen, wat eigenlijk de bedoeling was.

MAAR ik heb er zeker geen spijt van!!!

Dit is daarom dan ook mijn laatste verslag.
Bedankt voor het lezen en volgen van mijn verhalen!

Kusjes van Sharon!








Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Guatemala, Antigua

sharon

Actief sinds 13 Nov. 2013
Verslag gelezen: 246
Totaal aantal bezoekers 8800

Voorgaande reizen:

18 April 2014 - 20 Juni 2014

Stage in Gran Canaria

11 November 2013 - 17 Januari 2014

Stage in Guatemala

Landen bezocht: