Last days! - Reisverslag uit Playa del Ingles, Spanje van sharon eerbeek - WaarBenJij.nu Last days! - Reisverslag uit Playa del Ingles, Spanje van sharon eerbeek - WaarBenJij.nu

Last days!

Door: Sharon Eerbeek

Blijf op de hoogte en volg sharon

17 Juni 2014 | Spanje, Playa del Ingles

Hallo allemaal!

Nog maar 2 dagen en dan donderdag nacht rond 3:30 vertrekken naar het vliegveld, om daar om 6:50 te vliegen.

Gister een erg leuke dag gehad! Ik had met onze Italiaanse buren een auto gehuurd om een beetje rond te rijden en naar Las Palmas te gaan.
Eerst zijn we naar een oude vulkaan geweest, genaamd Pico de Bandama. Erg mooi uitzicht. Daarna zijn we doorgereden naar Las Palmas en daar hebben we een stukje over het strand gelopen en een heerlijke hamburger gegeten bij een of andere rockbar. Vanaf het strand weer terug gelopen, met wat moeite (beetje verdwaald), maar uiteindelijk 3 minuten voor onze parkeertijd verliep terug bij de auto.

Toen zijn we naar een shopping centre gereden en daar een beetje geshopt en rondgelopen.
Later in de avond ben ik nog lekker wezen uiteten met Elisa bij een japanner. Heerlijke sushi!!<3

Verder heb ik nog een beetje op het strand gelegen als het mooi weer was en nog 2 keer een surfles gegeven en zelf nog een keer gesurft.

Morgen nog even een uurtje werken om ze even te helpen, doordat de baas door omstandigheden direct naar Argentinië moest vliegen.

Ik vind het jammer dat de tijd zo snel is gegaan, want ik kan hier nog wel gemakkelijk een tijdje blijven!

Vrijdagmiddag kom ik ongeveer rond 1 uur middags aan in Eindhoven, waar ik opgehaald wordt. Hopelijk gaat weer alles goed met mijn bagage.

Morgen maar alvast een klein beetje beginnen met het inpakken van mijn spullen, zodat dat donderdag aan het eind van de middag helemaal klaar is!

Morgen ook even al mijn formulieren laten invullen en aftekenen en dan is alles afgelopen van deze stage, behalve dat ik het nog even moet inleveren op school als ik terug ben!

Tot snel allemaal!

xxxxxxxxx sharon

  • 18 Juni 2014 - 10:39

    Ruud:

    Wat vliegt de tijd, tot volgende week!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

sharon

Actief sinds 13 Nov. 2013
Verslag gelezen: 1632
Totaal aantal bezoekers 8789

Voorgaande reizen:

18 April 2014 - 20 Juni 2014

Stage in Gran Canaria

11 November 2013 - 17 Januari 2014

Stage in Guatemala

Landen bezocht: