Zon, zon en nog meer zon! - Reisverslag uit Playa del Ingles, Spanje van sharon eerbeek - WaarBenJij.nu Zon, zon en nog meer zon! - Reisverslag uit Playa del Ingles, Spanje van sharon eerbeek - WaarBenJij.nu

Zon, zon en nog meer zon!

Door: Sharon Eerbeek

Blijf op de hoogte en volg sharon

12 Mei 2014 | Spanje, Playa del Ingles

Hallo allemaal,

De derde week zit er ook al weer op. De tijd gaat echt heel snel! Ik ben lekker aan het genieten van het weer en mijn dagen op het strand, surfen of gewoon lekker zonnen! Ik sta ook nog redelijk veel in de shop te werken. Ik weet nu ook veel beter wat ik moet doen en wat ik moet zeggen. Alleen het lastige is als er mensen bellen of binnen komen lopen die alleen Spaans spreken. Ik kan het wel een beetje begrijpen, maar het Spaans hier is heeel anders als het Spaans wat ik geleerd heb in Guatemala. In Guatemala kon ik eigenlijk alles wel begrijpen ook als de mensen snel spraken, maar hier......!

Dit weekend heb ik lekker 2 dagen vrij gehad en lekker op het strand gelegen. Ook heb ik nog even lekker door de duinen van Playa del Ingles gewandeld... Het ziet er erg mooi uit, maar het was veel te warm om te wandelen, dus was ik al snel weer op het strand te vinden.

Verder heb ik niet echt iets speciaals meegemaakt waar ik iets over kan vertellen. Ook vergeet ik steeds foto's te maken, dus die kan ik er ook al niet opzetten. Doordat ik ook steeds een ander surfboard mee heb, kan ik ook mijn GoPro niet gebruiken. Wel heb ik een sticker op het board van Kevin geplakt en kan hij er gebruik van maken. Ook als we samen gaan surfen dat hij mij een beetje kan filmen.

Vandaag na het werk nog met Kevin en Joey na San Agustine geweest om te surfen, maar de golven waren niet echt geweldig. We hebben een uur in het water gelegen maar er was niks en als er iets was, was het heel slecht. Ook was het wel even wennen, want normaal surf ik op een soft-top board die redelijk groot is, dit is gemakkelijker, maar nu had een 7'10 hard board mee... een stuk kleiner en dus even wennen.

Het is hier ook echt heel warm de laatste tijd, en het gaat nog warmer worden ook. Ook denken ze dat er een hele week lang de warme wind van Marokko deze kant op gaat komen, wat het 10 keer zo warm maakt. Nu is het nog wel lekker als er af en toe wat frissere wind voorbij komt, maar dan is het alleen maar warm op warm op warm!

Kusjes uit het warme Gran Canaria!

xxxxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

sharon

Actief sinds 13 Nov. 2013
Verslag gelezen: 192
Totaal aantal bezoekers 8792

Voorgaande reizen:

18 April 2014 - 20 Juni 2014

Stage in Gran Canaria

11 November 2013 - 17 Januari 2014

Stage in Guatemala

Landen bezocht: