Surflessen - Reisverslag uit Playa del Ingles, Spanje van sharon eerbeek - WaarBenJij.nu Surflessen - Reisverslag uit Playa del Ingles, Spanje van sharon eerbeek - WaarBenJij.nu

Surflessen

Door: Sharon Eerbeek

Blijf op de hoogte en volg sharon

27 Mei 2014 | Spanje, Playa del Ingles

Hallo allemaal!

Al weer een tijdje geleden dat ik iets heb gepost!

De afgelopen 2 weken heb ik eigenlijk niet meer zelf gesurft. Maar heb ik geassisteerd bij de surflessen en gisteren voor het eerst mijn eigen les gegeven! Het les geven vind ik erg leuk omdat je echt snel vooruitgang ziet bij de mensen en ze het ook heel leuk vinden om te doen. Het lesgeven ging ook erg goed! Het was ook wel iets makkelijker doordat het 2 Nederlanders waren en een Spaanse die al eerder een les mee had gedaan. Het is alleen nog af en toe lastig om te zien welke golven goed genoeg zijn om de mensen een duwtje te geven dat ze de golf halen! Maar dit gaat steeds beter. De afgelopen week zijn er sowieso niet heel erg veel golven in de buurt geweest.

Ik ben ongeveer iedere dag dat ik stage moest lopen mee geweest met de les, vandaag weer een dagje in de shop werken. Ook ben een een paar dagen vrij geweest omdat er geen lessen waren, omdat het nog redelijk rustig is hier in gran canaria met de toeristen!

Jammer genoeg was het afgelopen week niet heel erg mooi weer, maar was het best bewolkt, dus heb ik niet meer op het strand gelegen om te bakken! Daardoor ben ik niet echt bruin meer! Dus hopen op wat meer zon de laatste paar weken. Zodat ik nog wat kan zonnen en wat kleur op kan doen!

Sinds 1,5 week hebben we nieuwe buren, Italianen! Ze zijn erg gezellig! Ook hebben ze een kat gevonden en deze in huis genomen, maar hij komt ook heel veel bij ons op bezoek.

Nog maar een paar weekjes te gaan en dan zit mijn stage er alweer op jammer genoeg! Want ik heb het hier erg na mijn zin.!

Mijn Spaans is nog niet heel veel beter, maar wel kan ik het iets beter verstaan. Mijn Duits hier is verder niet heel goed, doordat ik steeds Engels spreek, en dan is het Duits even helemaal weg. Wel kan ik alles verstaan wat alle Duitsers zeggen die hier zijn! En die zijn er toch best veel!

Ik zit verder ook al ruim over mijn stage uren heen, maar dat vind ik zelf geen probleem, omdat het een leuke stage is! Ook ben ik ongeveer iedere dag rond 3 uur al lekker klaar.

Ik hoop dat het weer bij jullie ook weer wat beter gaat worden nu met al die regen!

Kusjes uit gran canaria!

xxxxxxxxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

sharon

Actief sinds 13 Nov. 2013
Verslag gelezen: 137
Totaal aantal bezoekers 8793

Voorgaande reizen:

18 April 2014 - 20 Juni 2014

Stage in Gran Canaria

11 November 2013 - 17 Januari 2014

Stage in Guatemala

Landen bezocht: