En daar gaan we weer! - Reisverslag uit Eindhoven, Nederland van sharon eerbeek - WaarBenJij.nu En daar gaan we weer! - Reisverslag uit Eindhoven, Nederland van sharon eerbeek - WaarBenJij.nu

En daar gaan we weer!

Door: Sharon Eerbeek

Blijf op de hoogte en volg sharon

17 April 2014 | Nederland, Eindhoven

Hallo allemaal,

Ik vertrek weer! Dit keer niet zo ver weg maar wel lekker naar de zon.
Ik ga voor 9 weken stage lopen bij een watersportbedrijf gelegen in Gran Canaria. Het bedrijf Pro Surfing Company verzorgd verschillende watersporten zoals; surfen, kitesurfen, zandboarden, paddlesurfen, windsurfen, wakeboarden, jet ski en duiken.

In het begin van mijn stage ga ik zelf met veel lessen meedoen om vooral het surfen onder de knie te krijgen, als dit een beetje goed gaat, mag ook ook lessen gaan verzorgen. Ik heb zelf nog nooit op een surfplank gestaan, dus ik ben erg benieuwd.

Ik moet nog beginnen met het inpakken van m'n koffer, hopen dat het allemaal weer gaat passen en ik niet teveel mee wil nemen... daar ben ik namelijk best goed in...!

Morgen om 12:55 vertrekt mijn vliegtuig vanaf Eindhoven, ik kom rond 16:40 aan in Gran Canaria! Daar wordt ik opgehaald, als we aankomen in Playa del Ingles wordt ik naar mij huisje gebracht en zal ik waarschijnlijk iedereen ontmoeten. (Hopen dat dit keer wel alles gewoon goed gaat met mijn bagage.!)

Ik heb er heel veel zin in en ben benieuwd wat voor nieuwe dingen ik ga leren de komende weken. Ook hoop ik natuurlijk dat mijn Spaans een beetje vooruit gaat!

Ik hou jullie weer op de hoogte deze reis!

xxx Sharon

  • 17 April 2014 - 18:09

    Ria:

    Heerlijk ...... Naar de zon.
    Succes met het pakken van je koffer ..... Misschien kets in de handbagage voor het geval dat je koffer een andere reis maakt.
    Heel veel plezier met je stage ....

  • 18 April 2014 - 13:30

    Monique:

    He Sharon, gaaf hoor weer een nieuw avontuur!!! Toppie, vindt het super wat je allemaal doet!
    Groetjes, Monique

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

sharon

Actief sinds 13 Nov. 2013
Verslag gelezen: 321
Totaal aantal bezoekers 8803

Voorgaande reizen:

18 April 2014 - 20 Juni 2014

Stage in Gran Canaria

11 November 2013 - 17 Januari 2014

Stage in Guatemala

Landen bezocht: